sårry

Okej, jag har något att erkänna... En ny blogg. Som vanligt, jag orkar inte stå still på en och trampa när det aldrig sker något nytt. Jag skapar nya bloggar och känner mig rebellisk, det är så det är. Mitt liv kanske är grått och oansenligt, att skapa nya bloggar ger mig lite äventyrslystnad. 

sommarkatten.blogg.se

Fem anledningar till varför sommarkatten är ett bra namn(oftast det jag tröttnar på först i en blogg):

1. jag gillar katter väldigt mycket, inte på ett snuskigt sätt bara mycket.
2. jag hatar människor som lämnar sina katter efter sommaren och "glömmer" bort dem, vill därför påminna om att det faktiskt sker.(jobbar hårt i den här frågan nu, ska skapa en grupp på face book...)
3. jag gillar sommar
4. det känns lite som att jag står ensam kvar när alla andra far ut i det riktiga livet och lämnar barnsliga sommardrömmar bakom sig (som en sommarkatt är jag alltså)
5. jag gillar katter väldigt mycket, inte på ett snuskigt sätt bara mycket.


Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0