maniac

Pjäsen i torsdags(!) gick nog bra, jag minns inte så mycket mer än att jag lät stel men sa rätt repliker. Efteråt lättade hundratals stenar från min mage och flög iväg mot stenhimlen. Så skönt att det är över, samtidigt som det var roligt. Hatkärlek. 
Sen var det ju matteprovet. Det gick illa och jag var tvungen att komplettera, idag. Och tänka sig att jag klarade även det tillslut. Min hjärna krånglar alltid till saker och tänker för mycket på onödiga grejer som hur mycket näshår man kan odla eller om Stalin var kittlig under fötterna. 
Men nu är det öööööver, inga mer läxor på hela sommaren. Idag åt jag kladdkaka för att fira ledigheten, sen tog jag på mig mina omsydda jeans och slutade äta kladdkaka... 

Nu är det dags för studsmattan.

//pasta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0